Kindletime #4


Kindletime je meme (u nás nepravidelně v pátek), které na svém blogu začala Teresinha. Úkolem je napsat do příspěvku co nového máme ve své čtečce ať už je to Kindle nebo nějaká jiná.


V měsíci říjnu jsme měli i nějaké přírůstky do naší čtečky. Teď bychom se s Vámi o ně chtěli podělit a doufáme, že budete mít radost s námi.






Hlad jako žádný jiný U téhle knížky mě zaujala převážně anotace, protože obálka je prostě příšerná. Tahle kombinace barev se mi vůbec nelíbí a hlavní hrdina vypadá jako kdyby byl "sjetej". Podle anotace se jedná opět o upíry a vlkodlaky, ale doufám, že to bude jiné, než knížky s podobnou tématikou, které již vyšly. Těším se, až se do toho pustím.











Kladivo na čaroděje - Magie pro každého
Jedná se o první díl nové české série, která konkuruje třeba agentovi JFK. První a druhý díl "kladiva" napsal Jiří Pavlovský. Zatím jsem s pořídil ten první, ale další bude následovat při první příležitosti. Obálka se mi vážně líbí a podle ukázek, které jsem si četl se budu opravdu bavit.










Plastikový svět
Plastikový svět jsem dostal jako recenzní e-knihu. Tedy přesněji řečeno jsem si o ní napsal, když jí nakladatelství Palmknihy nabízelo na facebookovém profilu. RC review si tedy už můžete přečíst u nás na blogu.









Komentáře

  1. Zajímavé :) O čtečce přemýšlím delší dobu, ale bojím se, že kdybych si ji pořídala, nebude to prostě jako když držím normální knihu.. Můžu se zeptat na vaše názory na čtečky? Hodně by mi to usnadnilo život :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za nás dva můžu říct, že jsme opravdu spokojení. Ze čtečky tě nepálí ani po delším čtení oči, velikost písma si můžeš navolit a tak dál. Určitě sepíšeme nějaký článek s naším názorem. :)

      Vymazat
    2. Já čtečku můžu jen doporučit, sice mám také radši tu "vůni knih", ale hrozně se hodí do školy nebo na dovolenou, když nechceš tahat stohy knih. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio