Krásní mrtví - Phoenix - Eden Maguire


Autor: Eden Maguire
Překlad: Edita Drozdová
Série: Krásní mrtví
Pořadí v sérii: 4
Počet stran: 280

Anotace:
Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím.
Darina již pomohla objasnit tajemství smrti Jonase, Arizony a Summer. Nyní ji čeká to nejtěžší... Odhalit okolnosti záhadné smrti Phoenixe.
Krásný mrtvý Phoenix, Darinin kluk, její největší láska. Už je to skoro rok, co zemřel, a oficiální verze vypovídá o rvačce na benzínce, při které byl ubodán. Kdo je zodpovědný za jeho smrt? Darina ví, že to musí zjistit, a že pak Phoenixe ztratí navždy... Opouštějí ji síly, nenachází u nikoho pomoc. Dokonce samotný Phoenix jako by pravdu znát nechtěl. Neviditelná křídla tlučou a Krásní mrtví nenaleznou klid, dokud pravda nevyjde najevo. Čas běží...
Zdroj (obálka i anotace): fragment.cz
Darina zachránila už tři duše. Jonase, Arizonu a Summer. A nyní ji čeká nejtěžší úkol a to objasnit Phoenixovu smrt. A to nebude nic jednoduchého.
Krásní mrtví se opět vrátili do Foxtonu a zbývá už jen několik dní na to, aby Darina vyřešila Phoenixovu smrt nebo jeho duše skončí navždy v limbu. V policejní zprávě se píše, že se Phoenix připletl do rvačky gangů a o to je to všechno složitější. Drogoví gangsteři jsou velmi nebezpeční a přesto se s nimi Darina chce zaplést i když ji Phoenix varuje, že by raději zůstal v limbu, než aby se jí cokoli stalo. Darina má ovšem svoji hlavu a také chce zachránit Phoenixova mladšího bratra, který se s dealery zapletl. Bohužel jí nikdo nechce pomoct a Phoenixova matka dokonce viní Darinu z jeho smrti. Ale co dál? Jak má sama bojovat proti drogovému gangu, když jí hrozí smrtelné nebezpečí. Zvládne tentokrát Darina vyřešit záhadu? Chce nechat Phoenixe odejít? To už budete muset zjistit sami. Myslím, že nebude nouze o překvapivá odhalení.

Eden Maguire žije střídavě na dvou kontinentech. Nejraději pobývá v Coloradu na farmě svých přátel a miluje vyjížďky na koni. Na jedné opuštěné americké farmě našla inspiraci na tetralogii Krásní mrtví, která se okamžitě stala hitem. Nyní pracuje na nové sérii, která se bude jmenovat Dark Angel.

Hlavní hrdinkou je Darina. Podle mě se chová docela iracionálně. Ke smrtelnému nebezpečí přistupuje vcelku s chladnou hlavou a nic ji nedokáže odradit od jejího úkolu. Proto bych řekla, že je také dost tvrdohlavá. Také je ale dost lítostivá, když se jedná o Phoenixe. Na konci mě ale vyloženě zklamala, protože nato, jak ve všech dílech tvrdila, že ho miluje a nikdy neopustí, tak to moc neprožívala, což by podle mě postavě trošku pomohlo. Další neméně důležitou postavou je samozřejmě Phoenix. Snaží se Darině všemožně vysvětlit, že je mu všechno jedno, jen když ona bude v pořádku. To vypovídá o jeho velké lásce k ní. radši bude trpět on než ona. Ale také bych čekala nějaké emoce, které se nějak nedostavily. Svrchovaný pán Krásných mrtvých Hunter opět všechny řídí. Dozvíme se o něm zajímavou informaci, která ho trochu zlidští, ale nechci prozrazovat, co se stane. jsou tu samozřejmě i další osoby, ale žádné nejsou pro příběh tak důležité, jako Darina a Phoenix.

Nevím proč, ale tuhle recenzi jsem prostě nějak nemohla dopsat. Šlo mi to dost těžko a prostě mě nenapadala ta správná slova. Ale nakonec se to nějak povedlo a tak Vám konečně řeknu svůj názor. Knížka se mi líbila, stejně jako ty předchozí. Byla čtivě napsaná a to je vždycky plus. Příběh může být jak chce úžasný, ale pokud se to nedá číst, tak je to problém. Naštěstí to není případ téhle knížky. Jak jsem už říkala při předchozích recenzích, nápad se "zombíky" se mi zdá zajímavý. Tedy hlavně proto, že jim neodpadávají různé části těla :-). Také se mi líbilo, že už Darina konečně přestala používat obrat "zombijská síla", což je opravdu něco hrozného. To že umí číst myšlenky a má nadlidskou sílu není sice úplně normální, ale tohle slovní spojení mě přivádělo k šílenství. Tenhle díl byl také pro Darinu mnohem nebezpečnější než ty předchozí, ale ta se ani trochu nebojí, což je sice trošku divné, ale proč ne. Jen se nemůžu rozhodnout, jestli je statečná, nebo šílená. No řekněte, šli byste do nebezpečí i kdybyste věděli, že Vás to bude pravděpodobně stát život? To asi málokdo. Přesto se ale Darina pouští do vyšetřování a přitom narazí na spoustu překvapení, které nás jako čtenáře určitě nenapadla.

Knížka se mi celkově líbila, bylo to pěkně napsané a čtivé, ale upřímně, od závěru série jsem čekala víc. Myslela jsem, že tam budou nějaké emoce. Brala bych cokoli, ale nějak jsem nic neobjevila. Z důvodu tohoto, pro mě docela závažného, nedostatku musím dát jen 4 hvězdičky.


zdroj: veeeebookshelf.blogspot.cz
Na závěr bych ráda poděkovala nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.



Komentáře

  1. Taky jsem na tuhle knížku včera psala recenzi ;).
    A taky jsem ji dala 4 hvězdičky :D. A mě se konec docela líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že nebyl dobrý, jen jsem prostě čekala něco víc. Nějakou emoci - cokoli. Ale jinak to bylo pěkné.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø