Autorské šílenství - L. J. Smith


Nový projekt blogu Wolf Draven's Dream Bookshelves, který je inspirovaný Nakladatelským maratonem. Postupně Vám představíme autory od kterých máme dvě a více knížek (což v dnešní době sérií nebude problém).


Dnes přichází na řadu "autorka" nekonečné série o upírech. Ano hádáte správně, je to L. J. Smith. Někde jsem se dočetla, že je autorkou pouze prvních sedmi dílů Upířích deníků - proto ty uvozovky. Právě tato série je paradoxně jednou z jejích nejúspěšnějších. A v závěsu za ní se drží Říše temnot. 

Od této autorky mám první dva díly Upířích deníků, které začaly nedávno vycházet spolu s Bleskem, a potom mám první dva díly Říše temnot, které vyšly minulý měsíc u Fragmentu.


Říši temnot už mám dočtenou. Recenzi na první díl si můžete přečíst na blogu a druhá bude brzy. Z Upířích deníků jsem četla první díl, který se mi poměrně líbil, a brzy se chystám na druhý. 

Jaké knihy máte od této autorky vy? A nedáte na ni dopustit nebo se řadíte mezi její odpůrce? Pište, budu ráda.


Komentáře

  1. Já četla Upíří deníky až ke čtvrtému dílu myslím a nechci tedy napovídat, ale začalo se to příšerně zamotávat a na můj vkus to bylo takové přehlcené.. Mě se její knihy moc nelíbily, proot jsem nečetla ani jiné série, ale mám doma z knihovny Tajný kruh, tak ho vyzkouším a uvidím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Krysař - Viktor Dyk

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka