Týden s knížkou 17

Máme tu poslední Týden s knížkou tohoto měsíce a má pořadové číslo 17. Opět jsme přečetli pár knížek, které možná znáte, které máte nebo nemáte rádi. Podělte se s námi o svůj názor na následující knížky.

Na koho se tedy zaměříme dnes? Vyšetřování se opět ujme Heather Wells a to hned ve dvou případech vražd. Seznámíme se s jedním slovenským vlkodlakem a Karou nás provede (nejen) Prahou. Dále je tu několik andělů, kteří nejsou tak úplně normální a jeden Pašerák.


Ještě jedna informace. Ve videu jsem mluvila o sérii Heather Wells. Měla jsem pravdu, i když jen napůl. Čtvrtý díl vyšel v originále letos v červenci, takže my se můžeme těšit kdoví kdy. Pak ještě existuje, nebo spíše bude existovat, pátý díl, který by v originále měl vyjít snad příští rok. Toliko k upřesnění toho, co jsem ve videu povídala.

Doufáme, že video se Vám líbilo a rádi si prohlédneme i ty Vaše. Zatím ahoj a uvidíme se zase za týden.


Komentáře

  1. Uf, od Uniky bych se už taky měla pustit, v poličce mi leží snad už 3. měsíc :D Ale abych se přiznala, moc se mi do toho nechce...

    A děkuju za zmínku o Tolkienovském marathonu. Doufám Hančo, že se ti Hobit bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna