On my wishlist # 26



Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča:
Magic bleeds
Čtvrtá knížka o nájemné žoldačce Kate Daniels. Česky by měl vyjít někdy příští měsíc a opravdu se nemůžu dočkat. Kupodivu jsem četla předchozí díly (znáte mě, většinou čtu od konce:-))a Kate jsem si naprosto zamilovala. Nejvíce se mi líbí, že i takovéhle knížky můžu dostat záchvaty smíchu. 

zdroj: goodreads.com

Martin
Nová hlídka
Ano, ano, ano!!! Vyšel další díl ze série Hlídky od Lukjaněnka. Tahle série je moje oblíbená a tak jsem nad touto informací skákal radostí a samozřejmě jí musím mít. Hodně se těším na další příběh a ani jsem nečekal, že se ho vůbec dočkáme.

zdroj: tridistri.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost