On my wishlist # 25


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča:
Rezistence
Nedávno jsem dočetla Divergenci a naprosto jsem se do ní zamilovala. Takže teď přichází na řadu druhý díl série. Už se nemůžu dočkat, jak bude dál pokračovat záchrana světa a samozřejmě se těším i na hlavní hrdiny.
zdroj: cooboo.cz


Martin
Pod nebesy
Kniha, kterou napsal Kay Guy Kavriel mě zaujala na první pohled svým obalem. Od tohoto autora jsem zatím nic nečetl, ale jeho tvorba mě zaujala a chtěl jsem si něco přečíst. Anotace mě na knihu nalákala ještě víc a rád bych si jí minimálně přečetl když už ne pořídil.

zdroj: kosmas.cz

Co si chcete pořídit Vy?



Komentáře

  1. rezistenci si chit také kouptit... divergenci už jsem si koupila po té co vyšla a po dočtení jsem byla nadšená.. :)
    a ta druhá knížka má docela zajímavou obálku, ale o knížce jsem nikdy neslyšela.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to teda chvilku trvalo, měla jsem Divergenci v knihovničce nějakou dobu, než jsem se k ní dostala, ale moc se mi líbila.
      Pokud tě zaujala kniha Pod nebesy tak na stránkách nakladatelství ARGO se můžeš dozvědět víc.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø