On my wishlist # 23


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča:
Pokrevní pouta
Richelle Mead jako autorku jsem si velmi oblíbila a tohle je další série, kterou bych si po Sukubě chtěla pořídit. Vzhledem k tomu, že všichni na tuto knihu i na její pokračování pějete ódy, tak  jsem se rozhodla, že si jí také přečtu. Jedná se o spin-off sérii k Vampýrské akademii, takže si nejdřív přečtu ji.

zdroj: dominoknihy.cz

Martin:
The Casual Vacancy (Prázdné místo)
První kniha J.K. Rowlingové, která bude určená dospělým čtenářům. Už žádné mávání hůlkou ani kouzelní tvorové. Jednou stranou se na knihu opravdu těším a na druhou obávám aby mě nezklamala. V Českém překladu by se kniha měla objevit na jaře 2013. Originální obálka se mi vůbec nelíbí a doufám, že budeme mít jinou, ale uvidíme jaká bude realita.

zdroj: bux.cz


Komentáře

  1. Pokrevní pouta bych si taky chtěla přečíst, jenže nejdřív musím dočíst VA aby mi to dávalo smysl :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Arthas: Zrod krále lichů - Christie Golden