Nakladatelský maraton - CooBoo


Nakladatelský maraton je projekt, který vymyslela Verča z blogu Books and smile. Nám se to zdá jako výborný nápad a rozhodli jsme se také zapojit. 

Každý týden se můžete těšit na jeden článek s knihami z určitého nakladatelství. Dnes je příspěvek věnovaný nakladatelství CooBoo. Knížek z tohoto nakladatelství je méně, ale Hanča si chce pořídit knihy Modrá jako safír, Loď mezi hvězdami a Espressologie (to jen například, jinak je ten seznam trochu delší ;)). Já bych si koupil Demonatu a uvidíme co budu říkat na knihu Padlí andělé.


Padlí andělé 1
Divergence
Polibek pro Annu
Rudá jako rubín

Bohužel se musíme přiznat, že jsme je ještě nečetli, ale co nejdřív se na ně chystáme. Vypadají opravdu pěkně, že? Která se Vám líbí nejvíc?



Komentáře

  1. Pěkné, pěkné. Já osobně bych četla všechny kromě andělů. Ti mě v knize Pád celkem sklamali a říkám si, že to stejně asi bude všechno hrozně podobné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uch, samozřejmě že zklamali :D překlep

      Vymazat
    2. My jsme o Andělech zatím nic nečetli a tak jsme to chtěli zkusit, když už to měli se slevou :-)

      Vymazat
  2. Já jsem odsud četla jenom Divergenci a jsem nadšená, jinak mám doma Tygrovo prokletí a brzy mi má přijít Polibek pro Annu na kterou se hrozně těším

    OdpovědětVymazat
  3. Z těhle čtyř jsem četla zatím jen Rudou jako rubín a ta neměla chybu :-)Už se těším na druhý díl! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Bohové Olympu: Proroctví - Rick Riordan