Autorské šílenství - J.R.R. Tolkien



Nový projekt blogu Wolf Draven's Dream Bookshelves, který je inspirovaný Nakladatelským maratonem. 
Postupně Vám představíme autory od kterých máme dvě a více knížek (což v dnešní době sérií nebude problém).
Pro dnešek je vybraným autorem J.R.R. Tolkien. V tomto případě by se slušelo napsat pan Spisovatel, protože to co vytvořil je úžasné. Pojďme se podívat na naší sbírku tohoto autora.


Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky
Silmarillion - Mýty a legendy Středozemě



PÁN PRSTENŮ
Společenstvo Prstenu
Dvě věže
Návrat krále


Tolkiena mám opravdu rád. Sice vím, že napsal i nějaké další příběhy, ale ty mě nelákají. Tyto knížky jsem zatím četl jenom já, ale Hanča se na ně už dlouho chystá. 

Komentáře

  1. Tolkiena mám veľmi rada, kedysi dávno som čítala Pána Prsteňov a Hobita mám rozčítaného už veľmi dlho, tak dúfam, že to stihnem kým bude v kinách film. :)
    Ináč tie oblálky sú fantastické....a ako pekne ladia do série aj s Hobitom a Silmarilionom....krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se tyhle ilustrované verze taky moc líbí. Je pěkný, jak na sebe ty obálky navazují. A taky jsme moc zvědaví na filmové zpracování hobita, protože Pána prstenů milujeme.

      Vymazat
  2. Já jsem četla Pána prstenů, když jsem byla malá a možná bych se k tomu mohla někdy zase vrátit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho ještě nečetla. Už 3 roky plánuji, ale nějak jsem se na to ještě nedostala.

      Vymazat
    2. Nu myslím, že ještě času dost ;).. Teď je tolik super knih, že člověk neví, co číst dřív :D

      Vymazat
  3. Já se ho po deseti letech snažím přečíst podruhé. Společenstvo prstenu už jsem zvládla. Teď už jen Dvě věže a Návrat krále.
    Hobita jsem ještě nečetla, ale ráda bych si to přečetla ještě před filmem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio