30 day book challenge - Day 29


Day 29 - Kniha, kterou právě čteš
Podívejte, co jsme vybrali dnes:

Hanča
Právě čtu druhý díl ze série PODZEMÍ, který mi přišel jako recenzní výtisk od Fragmentu. Jak jsem již říkala, tahle série se mi líbí. A také má pěkné obálky. Je dobře, že má každá jinou barvu, aby se to dalo odlišit. Tyhle knížky se pěkně čtou, jsou moc hezky napsané a čtivé.

zdroj: fragment.cz
Martin
Po dočtení knihy Hustej nářez jsem se rovnou vrhnul na její pokračování, Fakt hustej nářez. Na třetí díl si pak budu muset nějakou dobu počkat, ale chci vědět, co se bude dít dál. I v tomto díle je hlavní postava Jan  Bezzemek a spolu s dalšími upíry pokračuje v rozprašování Kartanských mimozemšťanů. Jsem zatím na začátku tak uvidím jak se bude příběh dál vyvíjet.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna