30 day book challenge - Day 28


Day 28 -  Kniha, kterou jsi naposledy četl/a
Podívejte, co jsme vybrali dnes:

Hanča
Konečně nějaká jednoduchá otázka. Poslední knížkou, kterou jsem přečetla je první díl ze série PODZEMÍ od autorů Gordona a Williamse. Hlavním hrdinou je čtrnáctiletý Will, který narazí na podzemní tunel do Ztraceného města. 

zdroj: fragment.cz

Martin
Knížkou, kterou jsem naposledy četl je Hustej nářez od Františka Kotlety. Můžete se těšit na recenzi, kde se o knížce víc rozepíšu. Zatím Vám řeknu, že hlavní hrdina je upír Jan Bezzemek a bojuje proti rase z vesmíru zvané Kartani.
zdroj: bux.cz

Komentáře

  1. Podzemí... ty knížky jsou všude, ale tak nějak nevím, jestli do toho jít nebo ne...
    Často o tom slýchám, že je to poměrně blbost, jak ti to přišlo??
    A jinak knížka ze soutěže v pátek dorazila, ještě jednou moc díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to zdá zajímavé. A to už z toho důvodu, že je to takové nové. Nemůžu si uvědomit, že bych něco takového někde četla. Je to napínavé, teda alespoň pro mne. Chápu, že každému se to líbit nemusí. Ale mě se to líbí.
      Jsem ráda, že knížka dorazila v pořádku. Snad se ti bude líbit.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka