30 day book challenge - Day 20

Day 20 - Kniha, kterou jsi nejvíckrát četl
Další den, další výběr. Co říkáte na ten dnešní?

Hanča
Takže, kterou knihu jsem četla nejvícekrát?? Když budu mluvit popravdě, tak žádnou. Zatím jsem četla vše jen jednou. Vzhledem k tomu, že mám pořád spoustu knížek, které mám na programu a stále chodí nové, tak jsem se prozatím nedostala k ničemu vícekrát než jednou. Je spousta knížek, které se mi moc líbí a ráda bych si osvěžila, co se přesně dělo, ale prozatím nebyl čas. Třeba někdy příště ... :-)

Martin
Abych se neopakoval tak vynechám Harryho Pottera a uvedu další knihu, kterou jsem četl víckrát. A tou je například Líheň od Miroslava Žambocha (jak je vidět je to opravdu můj oblíbenec). Líheň byla napsána jako taková pocta Jiřímu Kulhánkovi a také se v knize objeví, i když s pozměněným jménem. Marika Zaháňská žije celkem normální život dokud se nepřiplete k jednomu přepadení.
Na obrázku je novější paperbackové vydání obou knih v jedné. Já mám první vydání v pevné vazbě rozdělené na dvě knihy.

zdroj: tridistri.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva