30 day book challenge - Day 14

Day 14 - Kniha, jejíž hlavní postavu by sis chtěl/a vzít
Zajímá Vás jakou knihu jsme vybrali tentokrát? A co by jste dnešní den vybrali vy?

Hanča
Hmm, co mám vybrat, abych se neopakovala v předchozích dnech a zároveň nebyla jako všichni ostatní, kteří vyberou HP. Takže jsem se rozhodla pro Liefa ze série Bájná země Deltora. Je statečný, moudrý a silný. Věřím tomu, že když dokáže přežít všech 15 dílů, tak takový opravdu je. Vím, že jsou to slabé knížečky a je možné je přečíst za odpoledne, ale mě se tenhle příběh vždycky moc líbil a s napětím jsem čekala, co bude dál.

Obrázek bude orientační. Vzhledem k 15 dílům sem přece nebudu dávat všechny. Kdo by ale měl zájem, abych v nějakém článku dala všechny obrázky dohromady, napište. Ráda to pro Vás udělám :-).

zdroj: fragment.cz
Martin
Pro tento den jsem vybral knihu Crying Freeman 1 - Plačící drak. Jedná se o mangu, což je japonský komiks, který se čte zprava doleva. Postavou, kterou bych si chtěl vzít je Emu Hino. Je devětadvacetiletá půvabná umělkyně, přesněji řečeno malířka. Kromě toho, že je mi hodně sympatická a opravdu krásná. Doporučuji Vám tuhle mangu k přečtení, jen bych rád předem řekl, že je určená pro čtenáře nad 18 let. Manga má pět svazků, u nás zatím vyšli první tři.

zdroj: manga.crew.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Arthas: Zrod krále lichů - Christie Golden