On my wishlist # 14


Je tu další meme On my wishlist z blogu Book Chick City. Každou sobotu uveřejníme každý jednu knížku, kterou bychom rádi zařadili do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyto knížky:

Hanča:
Dcera kostí a dýmu 
Tuhle knížku jsem vybrala, protože mě zaujala podle anotace. A také jsem na ní četla dobrou recenzi. Jsem zvědavá, protože příběh s andělem jsem ještě nečetla a určitě bych chtěla.

Martin:
Hra o trůny
Vybral jsem tuto knížku, protože mě zaujaly pochvalné recenze a také jsem viděl první řadu seriálu. Je to jedna z klasických fantasy, takže myslím, že by se mi to mohlo líbit. 

zdroj: talpress.cz
zdroj: bux.cz


















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka