Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost



Nakladatelství FANTOM Print vydalo první díl ze série Noční lovci s názvem Na půl cesty do hrobu. Na první z dvěstěsedmdesáti stran se píše, že nakladatelství připravuje další dva díly. Už teď se těším.

Příběh vypráví o dívce Catherine, která je napůl upírka. Možná se Vám to bude zdát divné, ale u upírů je evidentně možné všechno. V této knížce se upíři mohou rozmnožovat jen několik málo let po proměně. Cat, jak si nechává říkat, loví upíry a doufá, že mezi nimi bude i její otec a že se mu pomstí za to, jak ublížil její matce. Při jedné ze svých výprav potkává silného upíra, který ji přemůže a unese do své jeskyně. Vznikne mezi nimi dohoda, že budou upíry lovit spolu. Bones, jak si upír nechává říkat, je totiž lovec odměn a už dlouho jde po upírovi, který obchoduje s bílým masem. A ukazuje se, že nepřítel má známé na vysokých postech. Během svých výprav za nepřáteli mezi nimi vzniká pouto, které přerůstá dál v něco většího. Cat a Bones prožívají dobrodružství s upíry a jejich vražedná banda se jim brzo vydává po stopě. Neštítí se ani zatáhnout do sporu Catherininu rodinu. 

Čekal mě opravdu překvapivý závěr. Věděla jsem, že je to první díl ze série, ale tohle jsem nečekala. Myslela jsem, že mne čeká alespoň hezký konec, ale na to, jak se příběh uzavřel, se dá opravdu navázat cokoli. Vlastně se nedá mluvit ani o závěru. Jen jsem po tolika bojích a mrtvolách myslela, že mě čeká alespoň šťastný konec. Miluju happyendy.

Knížka se mi líbila, bylo to čtivé a opravdu hodně napínavé. Jen si myslím, že pokud nebyla překladatelka opravdu otrlá, tak se musela slušně červenat. Sice jsem se neviděla, ale u některých scén jsem se možná červenala i já. Zvláště při výcviku a první milostné scéně. Ale jinak opravdu moc pěkné. 

Na závěr bych řekla, že se mi moc líbí obálka. Viděla jsem i obálku dalšího připravovaného dílu a je také povedená. Ihned víte, co od hlavní hrdinky můžete čekat a jak si ji představit a to se mi prostě líbí.

Komentáře

  1. Taky mám ráda happyendy ale tak někdy to hold nejde, jsem na knížku moc zvědavá a taky ji mám ve svém pořadníku na čtení:-))) Možná by bylo lepší si počkat až vydají další díly a pak to přečíst najednou.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám moc ráda recenze, které popisují děj (i když někdoje zas vyhledává), na druhou stranu nejvíc ze všeho mě na knize zaujalo to, že nekončí happyendem, protože ty mě už začínají unavovat.
    Nejspíš si to nepřečtu... nelíbí se mi obal a těch upírů už je na mě taky moc.

    OdpovědětVymazat
  3. njn, upíři jsou holt v módě. Co se dá dělat.

    Mellisa: to mi zase nejde, čekat na další díly. Sice by možná bylo lepší to číst po sobě, aby měl člověk ucelený obrázek, ale to bych asi nevydržela :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Paradicka:-). Akorat by vubec nevadilo vic se rozepsat k jednotlivym postavam, zajimalo by me, jestli mi Cat sedne nebo ne:-)Kisee

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø