Minirecenze - Čas čarodějnic

zdroj: mezinami.cz
Doufám, že včerejší rozhovor se Vám líbil a můžeme přejít na čtvrtý příspěvek do Týdne knižních blogerů. Dnes jsme se rozhodli pro minirecenzi jednoho čarodějnického příběhu.


Čas čarodějnic - Deborah Harknessová
Knížka vypráví o Dianě Bishopové, mladé čarodějce, která ale odmítá svou moc. Diana je historička a jednoho dne při studiu v knihovně narazí na podivného mladě vypadajícího muže. Ve skutečnosti je to ovšem upír. Diana ho ale pozná. Má na různé bytosti takový radar. V knihovně také nachází jistý rukopis, který byl považován za dlouho ztracený. Ten na ní zapůsobí zcela záhadným dojmem a vypadá to, že je jediná, kdo v něm dokáže číst. Právě kvůli tomuto rukopisu se rozbíhá celý příběh plný záhad.

Matthew Clairmont, záhadný mladý muž, v knihovně potká čarodějku Dianu, ve které vycítí záhadnou sílu. Začíná se jí míchat do života a chránit ji, protože rukopis, na který Diana narazí, je mezi upíry, čarodějkami a démony hodně žádaný a tyto bytosti se ničeho neštítí. Mezi Dianou a Matthewem se rozvíjí podivné přátelství. Podivné hlavně proto, že Matthew je upír. A mezi upíry a čarodějkami panuje staleté nepřátelství.

Mathew a Diana během příběhu prožívají různá dobrodružství a přímo si libují v nebezpečí. Určitě Vás zajímá, jestli se dají dohromady, ale já Vám to neřeknu. Přečtěte si knížku a nechte se překvapit.

Kniha se mi opravdu líbila. Moc zajímavý příběh, který mě opravdu zaujal. Hltala jsem slovo od slova. Napínavé pasáže jsem prožívala spolu s hrdiny. Když jsem se dostala na konec, bylo mi to až líto. Skončilo to opravdu hodně otevřeně. Dá se na to opravdu navázat cokoli a už se nemůžu dočkat dalšího dílu. Hned jak vyjde, tak je můj :-)

Ještě pár slov k obálce. Je naprosto nádherná. Moc se mi líbí, že vypadá jako hvězdné nebe. A když jí vezmete do ruky, tak je krásně hladká a lehce mění barvu. Ke knížce se hodí, řekla bych.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Arthas: Zrod krále lichů - Christie Golden