Krásní mrtví - Arizona - Eden Maguire


Druhý díl série Krásní mrtví jménem Arizona od nakladatelství Fragment má 269 stran tentokrát plných opravdového napětí. 

Na scénu se vrací Darina, opět aby pomohla jednomu ze svých krásných mrtvých přátel, tentokráte Arizoně. Od první chvíle se jí snaží pomoci i když jí ještě zaživa moc nemusela. Zjišťuje spoustu věcí a mnoho tajemství, která měla zůstat zavřená v Arizonině srdci. Díky tomu nachází prvního podezřelého k případu její smrti. Ale co dál, když ten podezřelý s ní odmítá mluvit a dokonce jí vyhrožuje?? Zjistí, co se doopravdy stalo a zda jsou její podezření správná? 

Musím říct, že knížka se mi četla dobře. Mnohem lépe, než třetí díl. Ale myslím si, že kdybych to začala číst od začátku a ne od konce, tak bych na tom byla lépe. Kdybych si Summer přečetla teď, určitě bych na to napsala větší pochvaly, protože čím jdu v sérii dál, tím se mi více líbí a trošku mě i mrzí, že budou jen čtyři díly. Knížka byla opravdu napěchovaná napětím, chvílemi to vypadalo, že se Darině to její pátrání krutě nevyplatí. Někomu by se to možná nemuselo zdát tak napínavé jako mě, protože jsou zvyklí na horory a podobné kruťárny, ale já, jelikož nic takového nečtu, jsem si některé scény užila se zatajeným dechem.

Čtvrtého dílu se již nemůžu dočkat. Myslím, že to bude emocionální vyvrcholení celé série. Kdo z Vás totiž četl alespoň anotace tak zjistil, že zemřeli čtyři studenti a poslední z nich byl Phoenix, její velká láska. Z mých recenzí jste zjistili, že na řadu už přišli tři kamarádi, takže nás čeká čtvrté a nejtěžší rozloučení. Jsem zvědavá, jak to Darina zvládne. A navíc, pátrání bude určitě složité...

Rozhodli jsme se, že u recenzí zavedeme hodnocení pomocí hvězdiček, protože se podle toho lépe orientujeme u recenzí a vybíráme si opravdu dobré knížky. 

Takže tato kniha ode mě dostává tři a půl hvězdičky z pěti. Líbila se mi, ale nechám si rezervu na Phoenixe a na jiné, lepší knížky.

zdroj: veeeebookshelf.blogspot.cz



Komentáře

  1. Tuto sérii si chci rozhodně někdy přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si přečti. Bude se ti to líbit. Hlavně to nědělej jako já. Číst od posledního dílu není nic moc ;-)

      Vymazat
  2. Ja som čítala ešte len 1. časť, ale tá sa mi veľmi páčila 8)
    Táto séria má niečo do seba 8)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø