Fan ilustrace - Hladová přání

A je to tady! Sliboval jsem Vám projekt Fan ilustrace, kam budu dávat své vlastní ilustrace ke knihám, které jsem četl. Omlouvám se za zpoždění, ale nebyl dostatek volného času. Ilustrace je moje a nemusí se shodovat s představou autorky nebo Vaší, je to čistě moje představivost. Pokud se budete chtít do projektu zapojit a uveřejňovat na svém blogu vlastní Fan ilustrace tak klidně můžete.
A teď už k dnešní ilustraci. Ta je ke knize Hladová přání od Terezy Matouškové, jedná se konkrétně o postavu Cukrátka. Není to tak, že bych fandil právě jemu, ale přišlo mi to jako zajímavé stvoření.
Pro větší náhled si otevřete v novém okně.


Komentáře

  1. Mě se to líbí :) je to roztomilé. Knížku jsem ještě nečetla a stále toho lituji. Budu to muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Rodaw, Houp: Díky. Jsem rád, že se vám obrázek líbí. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Bohové Olympu: Proroctví - Rick Riordan