30 day book challenge - Day 08

Po týdnu knižních blogerů jsme tu zpátky s 30 day book challenge.


Day 08 - Kniha, která tě děsí
Hanča
Tohle bylo zatím snad nejtěžší rozhodnutí v rámci tohoto challenge. Zatím jsem žádnou vyloženě děsivou knížku nečetla. Nakonec jsem se ale rozhodla pro Hunger games - Aréna smrti

zdroj: fragment.cz

Já vím, možná to bude znít divně, že zrovna tuhle knížku, když jsem jí nečetla. Vybrala jsem jí proto, že jsem viděla film a pro mě to bylo dost děsivé. Představa, že člověk musi "dobrovolně" absolvovat Hladové hry, kde ho čeká skoro jistá smrt. Leze mi z toho mráz po zádech.

Martin
Rád  čtu horory, takže se knížka, která mě děsí určitě najde. Napadá mě třeba kniha Bestseller (Svatopluk Doseděl) a nebo Den trifidů (John Wyndham), které určitě stojí za přečtení, ale nakonec zvolím opravdového Mistra a to Stephena Kinga. Kniha, která mě děsí je Řbitov zvířátek.

zdro: bux.cz


Komentáře

  1. Řbitov zviřátek mě docela zklamal. Myslela jsem, že to bude strašidelné a nebylo. Celkově ta druhá část knihy se mi nelíbila, přišla mi zdlouhavá a zbytečná. Ale první půlka měla výbornou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  2. Každý na to může mít svůj názor. Pravdou je, že nejvíc děsivá knížka od Kinga je To. Nedal jsem jí sem z toho důvodu, že je to zároveň moje nejdelší přečtená kniha a to je zas jiný den. Nechci se opakovat. I tak je Řbitov zvířátek kniha, která mě děsí a vlastně první kniha co jsem o Kinga četl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já celkově Kinga nemám ráda. Bylo mi teda řečeno, že jsem četla zrovna špatné knihy. Přečetla jsem "Holčička, která měla ráda Toma Gordona", "Řbitov zviřátek", "Dračí oči" a první dva díly z Temné věže, kterou bych si teda chtěla dočíst.
      Doma mám na poličce "To", ale nevím, kdy se k němu dostanu. Odrazuje mě ten velký počet stran.

      Vymazat
  3. K HG: Tos ještě nečetla druhý a třetí díl. Oproti nim je jednička jen pohádka. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nečetla ani ten první díl. Moje dojmy jsou z filmu :-)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø