Výsledky ankety Fan ilustrace

V anketě hlasovalo celkem dvanáct lidí a někteří napsali i komentář. Váš názor na věc je dost jasný což je pěkně vidět z čísel pod tímto textem.

Ano ..........................................................................................11 (91%)
Ne ............................................................................................1 (8%)

Takže ANO Fan ilustrace budou a můžu říct, že už kreslím první. Doufám že se mi podaří jednou za měsíc nějakou ilustraci vždy stihnout. Budou to tedy ilustrace přímo k nějaké knize (postavy nebo určitá scéna...).
Jak padlo v komentářích, budu se snažit, aby to bylo ke knihám, které nejsou převedené i do filmové podoby, ale možná u některých srdcových záležitostí neodolám.

Zajímá vás k jaké knížce bude první obrázek? Rozhodl jsem se pro knihu Šerochodec, tak snad se bude ilustrace líbit.

Když budete mít nějaké návrhy pro další Fan ilustraci, napište to do komentářů.

Komentáře

  1. Na obrázek se těším. :-) V anketě jsem hlasovala pro Ano.

    Mně osobně by samozřejmě potěšila Hladová přání, protože s obrázku vždycky nejlíp poznám, co člověka na dané scéně nebo postavě nejvíce zaujalo. :-)
    Taky by se mi líbil obrázek ke Gjorkům, jelikož neměli ilustrace a s autorkou se známe a trochu mám ke knize taky citovou vazbu. :-)

    Temnářka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobře. :)

    Na Hladová přání určitě dojde, už jsem si zkoušel načrtnout první návrh.
    Gjorky zařadím a zkusím něco pěkného vymyslet.

    Díky za návrhy. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø