Krásní mrtví - Jonas - Eden Maguire


První, bezmála třísetstránkový, příběh o Krásných mrtvých. Autorka zde rozehrává příběh postav, které nejsou v bestsellerové literatuře až tak známé a používané. Tuto prozatím třídílnou edici vydává nakladatelství Fragment. Čtvrtý a poslední díl by měl vyjít letos na podzim.

Hlavní hrdinkou je Darina. Ona i celé město prožívají hrozné dny. Během minulého roku zemřeli za nevyjasněných okolností 4 žáci střední školy. Zvláště bolestivá pro ní byla čtvrtá smrt. Zemřel totiž Phoenix, její životní láska. Ve svém zoufalství se zatoulá na jednu starou farmu, kde nalezne Krásné mrtvé právě ve chvíli, kdy se Phoenix vrací z limbu. Zjišťuje, že její přátelé jsou nyní zombie. Ne ale takové ty zelené, rozpadající se příšery, kterých jsou plné horory. Jak už název knížky napovídá, jsou krásní. Sice velmi bledí, ale přesto krásní. Během svého vyprávění má několikrát pocit, že se zbláznila. Že ze žalu vidí věci, které nejsou, ale z toho ji vyvede úkol, který dostává. Má totiž Krásným mrtvím pomoci. Ti mají totiž pouze rok na to, aby objasnili okolnosti své smrti, jinak navždy uvíznou v limbu, což je místo mezi životem a smrtí. Jako první zemřel Jonas, takže je nyní na řadě on. Darina se během svého pátrání dozvídá spoustu věcí a začíná všemu pomalu přicházet na kloub. Stihne to ale včas?

První díl se mi líbil. Sice jsem si myslela, že pravdu o Krásných mrtvých zjistila nějak jinak, ale to nevadí. Příběh se vždycky lépe čte od začátku než od konce. Takže po přečtení prvního dílu jsem začala lépe chápat ten třetí, který jsem tady již recenzovala a u dobrodružství Dariny a jejího zajímavého tajemství zůstanu. Určitě si přečtu i Arizonin příběh - druhý díl série. Už se těším.

Nakonec bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

Komentáře

  1. První jsem si knížku přečíst nechtěla, ale myslím že jí dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tě nezklame. Tahle série byla opravu pěkná :-)

      Vymazat
  2. Ta knížka byla strašná, tedy mě se nelíbila, sehnala jsem ji v Levných knihách za 29,- (ani se nedivím) a měla jsem ji za pár dní dolouskanou. Nesnášela jsem hlavní hrdinku, její kamarádku, ty čtyři nezelené zombíky (jako, kdyby byli zelení možná by to bylo lepší) a jediného koho jsem snesla byl Hunter ale ten potom taky změkl šmejd jeden.
    Jako chápu, že hlavní hrdinka bude z toho asi zdrcená, když přijde o přítele, ale prohlašovat v šestnácti-sedmnácti, že to byla její životní láska, tak to trochu k smíchu ne? Hlavně když to prohlašuje autorka knihy. Co mi na tom vadilo nejvíc, bylo, že Darina na Phoenixe nedala ani slovíčkem dopustit, ale když ho tam Hunter pěkně dobřinkal, tak dělala jako by tam nebyla. Jako...eh? No, jsem ráda, že jsem tu knížku darovala knihovně i když pak mi zaměstnankyně říkala, že to ani nezařadili do fondu jaký to byl brak. Ale to je jedno, občas se knihy nevyvedou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø