Návrat domů - Melanie Rose

Návrat domů od Melanie Rose je bezmála čtyřsetstránkový romantický příběh se silným duchařským motivem z nakladatelství Metafora. 







Příběh začíná ve chvíli, kdy hlavní hrdinka odpočívá po dlouhé cestě a přitom ví, že jí další cesta ještě čeká. A na zem se začínají snášet první vločky. I přes to se opět vydává na svou pouť. A potom už nic. Neví kdo je, kde je ani proč tam je. Ujme se jí muž, který ji zachránil před vánicí, a jeho rodina. Ačkoli neví, kdo je, má pocit, že už tohle jednou zažila. Snaží se rozplétat svou vlastní minulost, která se jí ostražitě vyhýbá a přitom objevuje další malá i velká tajemství, která ji nenechávají klidnou. Při své cestě za poznáním své mysli uvažuje o tom, zda je možné převtělení.  Do cesty se jí připlete dívka z viktoriánské doby, která jak se zdá má s jejím životem něco společného. Prožívala snad někdy dříve něco podobného? Nebo se jí jen promítá do prázdné paměti nějaký příběh, na který si matně vzpomíná ze svého života? Není si jistá. Sama neví, čemu by měla věřit. Může jen doufat, že ztracené vzpomínky získá zpět a zjistí, zda je možné prožívat i několik životů, dokud duše není spokojená s výsledkem svého snažení. 

Musím říct, že mě příběh velice překvapil. Nikdy jsem nebyla fanouškem duchařských historek, ale tahle knížka mě vtáhla do děje. Autorka píše pěkně a velice čtivě.  Doslova jsem se od ní nemohla odtrhnout. Potřebovala jsem vědět, co "Kate" dále zjistí a co udělá. Mě se to velice líbilo a můžu vele doporučit.

Nakonec bych chtěla poděkovat nakladatelství Metafora za poskytnutí recenzního výtisku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva