Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence


Milí čtenáři, 

jak jsem slíbila, napíšu pár řádek o posledním dílu, který jsem nedávno dočetla. Vím, že to docela trvalo. Jantarové kukátko je plné akce a napětí. Od začátku do konce jsem si málem kousala nehty. Lyra a Will se dostávají z jednoho maléru do druhého s takovou lehkostí, která je ji oběma přirozená. Samozřejmě nebudu prozrazovat souvislosti ani důležitá fakta, která příběh obsahuje. To už by nemělo vůbec cenu číst tuto knihu a  to by byla škoda. Můžu ale říct, že jsem konec málem obrečela. Čekala jsem, že to dopadne jinak, ale nedá se nic dělat.

Opravdu jsem chtěla napsat jen pár řádek. Nechci, aby z tohohle minipříspěvku byla recenze.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka